Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AA
Auteur Bericht
AA Offline
Starting User
Leden

Reputatie: 0
Bericht: #1
AA
AA

Huh?

AA

Wat?

AA

Waar?

AA

wie?

Ja, AA is na een grote zoektocht op dit forum gekomen, en de eerste impressie was positief, vandaar dat AA geregistreerd is! 17 jaar, Havo afgerond, en vervolg studie word Communication and multimedia design.

Heb momenteel geen werkjes, ivm nieuwe pc.

Vragen? Stel gerust!

Groet,

AA
25-07-2010 23:52
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
admin Offline
Ultimate User
Administrators

Reputatie: 9
Bericht: #2
RE: AA
Hoi AA, welkom op ons forum hoor, hopelijk zal je eerste impressie niet tegenvallen Wink

Everything seems to be coming my way today! Oh, it appears I'm in the wrong lane.
[Afbeelding: signature.php]
26-07-2010 00:10
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
AA Offline
Starting User
Leden

Bericht: #3
Eerste impressie viel niet tegenWink, die had ik al gehad, anders was ik niet geregistreerd!

Maar het is wel heel rustig? Hoe komt dat?

AA
26-07-2010 00:14
admin Offline
Ultimate User
Administrators

Bericht: #4
Mjah, ik denk dat samen met de vakantie, en dat hier niet zo heel veel wedstrijden gehouden worden als in andere fora een soort van rust is, maar, we zijn er al heel lang, en hebben geen plannen om er mee te stoppen. Het fijne is dat je hier wel een soort van plek hebt om op terug te vallen. Niet dat wij nou alles weten, zeker niet, maar soms komen we verassend om de hoek... Wink Zelf ben ik meer iemand die houd van het restaureren van beschadigde oude foto's, en niet zo zeer van wedstrijden. Al lijkt het me wel eens heel cool om te zien hoe anderen met dezelfde oude foto omgaan...

Everything seems to be coming my way today! Oh, it appears I'm in the wrong lane.
26-07-2010 00:59
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Aad Offline
Ultimate User
Super Moderators

Reputatie: 3
Bericht: #5
Heyi AA,

Welkkom en veel plezier op het forum Wink

Gr Aad.

5D Markll + 40D |EF 24-105 F/4 L IS USM |Canon EF 70-200mm F2,8 L USM, Canon EF 100-400mm F 4.5-5.6 L IS USM + Canon 1.4x II Extender|Canon EF 50 f1.8 |Speedlite 580EX II + omnibounce | Aads Foto Gallery
26-07-2010 05:07
AA Offline
Starting User
Leden

Bericht: #6
@ Admin

Ik heb ook eens oude foto's gerestaureerd, waren van me overgroot opa. Scheuren weggewerkt, maar met cs5 schijnt het heel makkelijk te zijn...

Groet,

AA
26-07-2010 10:20
admin Offline
Ultimate User
Administrators

Bericht: #7
Ja, dankzij de fill met content aware wordt het wel veel eenvoudiger, maar die werkt ook niet altijd optimaal hoor. Wat ik wel geweldig vind is de nieuwe snel retoucheer penseel waarmee je samen met een tablet en de content aware functie hele mooie resultaten kunt krijgen.Dat werkt nu echt heel mooi samen. Die andere normale content aware optie is wel mooi, maar is eigenlijk al heel lang in gebruik bij the Gimp, die had al jaren een plugin die hetzelfde kon.

26-07-2010 10:47
AA Offline
Starting User
Leden

Bericht: #8
Maar zo kan je blijven praten over de nieuwe cs5 features.

Ik weet niet of je ook met 3 d gewerkt hebt? Maar die is ook met grote sprongen verbetert...

Heeft er iemand inspiratie te leen? Heb nog wat inspiratie nodig, verveel me dood...

Groet,

AA
26-07-2010 10:51
admin Offline
Ultimate User
Administrators

Bericht: #9
Ik heb enkel wat pogingen gedaan met 3D in Photoshop, maar dat was meer in CS4, en dat beviel me totaal niet eigenlijk. Inspiratie, mjah, daar kan ik je zo niet aan helpen natuurlijk. Misschien een leuke nieuwe desktop achtergrond maken ofzo? Wink

26-07-2010 10:56
AA Offline
Starting User
Leden

Bericht: #10
Heb al een mooieTongue

met een zin: Do your work. Don't be stupid.
Wat wil je nog meer?
En voor een achtergrond heb je ook idee nodig... Idee n zijn beetje weg..

Groet,

AA
26-07-2010 10:58
Reactie plaatsen 

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)