Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Update Forum
Auteur Bericht
admin Offline
Ultimate User
Administrators

Reputatie: 9
Bericht: #81
RE: Update Forum
Vandaag is er een nogal grote update geweest van onze forumsoftware.
Zover ik het nu kan inschatten werkt alles, mocht je dingen tegenkomen als nietwerkende afbeeldingen die bij het forum horen, laat me dat dan aub weten, dan kan ik dit herstellen! Verder zijn er iets van 20 extra functies bijgekomen, sommige voor admins moderatoren, maar ook enkele voor de leden. Zoals een uitgebreide vriendenlijst in je gebruikers configuratie. Ook kun je nu als het goed is geposte berichten waarderen binnen de forumberichten, dus niet enkel het hoofdbericht, maar je kunt nu dus ook reputatie punten toekennen vanuit ieder bericht. En zo zullen er nog wel enkele functies zijn die ik nog even zo snel niet heb ontdekt. Hopelijk kan iedereen er weer van genieten! Wink

Everything seems to be coming my way today! Oh, it appears I'm in the wrong lane.
[Afbeelding: signature.php]
07-08-2010 13:07
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Aad Offline
Ultimate User
Super Moderators

Reputatie: 3
Bericht: #82
Zo te zien werkt alles nog naar behoren Martin, super gedaan man Icon_thumleft

Is altijd weer even afwachten he na zo'n update Angel

Maar dat kunnen wij wel aan jou overlaten Eusa_dance

Gr Aad.

5D Markll + 40D |EF 24-105 F/4 L IS USM |Canon EF 70-200mm F2,8 L USM, Canon EF 100-400mm F 4.5-5.6 L IS USM + Canon 1.4x II Extender|Canon EF 50 f1.8 |Speedlite 580EX II + omnibounce | Aads Foto Gallery
07-08-2010 20:01
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
AA Offline
Starting User
Leden

Reputatie: 0
Bericht: #83
Altijd fijn vooruitgang!

Heb er wel vertrouwen in dat alles blijft werken

Groet,

AA
07-08-2010 20:29
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
admin Offline
Ultimate User
Administrators

Reputatie: 9
Bericht: #84
Thnx! Ik was er zelf niet zo zeker van hoor, codeer nog maar weinig, Robin doet het meeste werk tegenwoordig, en dan ga je beetje vastroesten he! Dus ik kneep m wel een beetje hoor. En natuurlijk, er waren ook wel degelijk enkele dingen waar ik even niet meer wist hoe ik het zo snel kon oplossen. Kom er zelf ook wel weer op, maar ja, duurt dan weer een poos, en dus heeft Robin er weer even naar gekeken, en toen was t weer in 3 minuten opgelost... pffff wel beetje jaloers hoor... Wink

Everything seems to be coming my way today! Oh, it appears I'm in the wrong lane.
[Afbeelding: signature.php]
08-08-2010 00:32
Angel Offline
Ultimate User
Super Moderators

Reputatie: 2
Bericht: #85
[Afbeelding: 25.gif]

[Afbeelding: onderschrift2408zl4.jpg]
08-08-2010 09:18
Alle berichten van deze gebruiker zoeken Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)