DesignPlanet Forum

Volledige versie: Vraagje
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Ik ben maar dummie...
Waar kan ik software van Image ready downloaden of kopen?
Want ik wil graag wat banners of buttons maken voor mijn eigen website..vandaar wil ik per se Image Ready graag hebben.
Kan iemand mij helpen?Hopelijk van wel....alvast bedankt

Groeten....Crowie
Dat is vrij simpel, als je Photoshop hebt zit Image ready eigenlijk ingebouwd. Op je toolmenu zit onderaan in de breedte van de tools een knop die als je je muis erbij houdt "Springen naar Image Ready" weergeeft. Dus heb je Photoshop dan heb je dat ook automatish...
Dus het software is "Adobe Photoshop Elements 3.0"...of is dat software "Paint shop Pro 9" ook mogelijkheid?
Dan kan ik alvast 1 van beide software kopen...ik wil graag weten welke software beste optie is voor banners,etc zoals die image ready...
Alvast bedankt.
Tja, dat is een persoonlijke vraag en eigenlijk is dat ook erg moeilijk te beantwoorden. De meeste mensen die dingen maken voor websites kiezen voor Photoshop. Nieuwste versie is CS2 geloof ik. Zoals ik al aangaf, Image ready zit er bij ingebouwd. Paint shop pro is tja anders en minder professioneel. Is eigenlijk meer voor mensen die snel en eenvoudig leuke dingen willen maken en gebruik maken van filters. Natuurlijk zitten er ook filters in photoshop. Het werken met lagen is de beste functie in photoshop eigenlijk. Daardoor kun je onderliggende lagen behouden zonder het te verknoeien. Aangezien ik ooit eens een paar maanden heb gewerkt met PSP en sindsdien nooit weer omdat ik Photoshop ontdekte kan ik je weinig vertellen over de huidige functies enzo van PSP. Misschien dat er nog iemand anders kan reageren ivm PSP.
Hoi,

Ik zou je altijd aanraden om Adobe Photoshop te kopen waar Image Ready een deel van is. En ook zoals Martin al aangeeft het een stuk proffesioneler is. Maar aan het programma hangt een flink prijskaartje rond de € 500.-./€ 600.-

Als je een beginner bent kun je beter Paint shop pro aanschaffen, hiervan ligt de prijs lager en is ongeveer € 125.-
Dus bij Paint shop pro heeft ook gedeelte van Image Ready of helemaal niet?Want ik wil graag namelijk hetzelfde net als bij website Websonic...bij Image Ready tutorails...hebben...ik heb zelf eigen website en ook my space bar...dan wil ik banners,Button,etc..wat iets leuk maken zoals Rain banner of snelle verplaatsing..

Welke software(liefst betaalbaar) kan ik dan kopen?Is PSP of Adobe photoshop elements ook mogelijkheid voor Image Ready tutorails?
Alvast bedankt.
Wat je ook kunt doen, en dat klinkt misschien beetje raar is het programma Gimp eens testen en zien of dat iets voor je is. Gimp is de tegenhanger van Photoshop, en is wel volledig gratis. Het valt onder de Opensource, normaal gesproken enkel voor linux versies maar nu ook voor Windows. Het is alleen minder bekend. Maar practisch alle functies uit Photoshop zitten daar ook in. http://www.gimp.org/ is de url ernaar toe, ondersteuning kunnen we er echter niet op geven. Om op je vraag terug te komen, of er in psp nog altijd een speciale animatieshop zit weet ik niet. Vroeger wel, maar tja, zoals ik al zei, ik weet niks over psp.
In adobe cs zit alles wat je in princiepe wilt denk ik alleen tja, daar hangt een prijskaartje aan he. Of Adobe elements ook bepaalde functies heeft zul je denk ik het beste kunnen bekijken op hun website. Daar is alle denkbare info te vinden. Icon_wink
Koppelingen