06-01-2010, 12:58
Pas bezig met Photoshop (7) kan ik maar niet vinden hoe ik een image welk ik vanuit een andere file naar het clipboard gekopieerd heb en vervolgens via Paste heb toegevoegd aan een nieuw image kan sizen.
In windows ben ik gewend om een bounding rectangle te zien en dan via de hoekpunten de grootte van de afbeelding aan te passen aan mijn wensen NADAT ik deze ergens in gekopieerd heb.
De 'Move' tool biedt mij deze mogelijkheid niet : daarmee kan ik uitslutend een verplaatsing uitvoeren.
In de help kan ik het ook niet vinden.
Hoe kan ik de grootte van een image welk ik heb toegevoegd (is dan een aparte layer geworden) aanpassen?
In windows ben ik gewend om een bounding rectangle te zien en dan via de hoekpunten de grootte van de afbeelding aan te passen aan mijn wensen NADAT ik deze ergens in gekopieerd heb.
De 'Move' tool biedt mij deze mogelijkheid niet : daarmee kan ik uitslutend een verplaatsing uitvoeren.
In de help kan ik het ook niet vinden.
Hoe kan ik de grootte van een image welk ik heb toegevoegd (is dan een aparte layer geworden) aanpassen?
![[Afbeelding: optionbar-move-tool.jpg]](http://www.designplanet.nl/images/photoshop/toolbar/optionbar-move-tool.jpg)