DesignPlanet Forum

Volledige versie: Een moeilijke start
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4
Hebben jullie enig idee waarom mijn harddisk 's morgens zo moeilijk opstart? , eenmaal draaiend, kan ik net zo vaak opstarten als ik wil en is er geen enkel probleem met de harddisk.
Mijn HD is dus duidelijk ochtendziekIcon_razz
Ratelt de hardisk ook? Zo ja, en t klinkt niet zoals toen je hem kocht dan is er een kans dat hij af is...
Nee, ik hoor geen opmerkelijk verschil.
Als ik b.v. naar fisiotherapie ga, zet ik de computer uit. Als ik na ruim 3 kwartier weer terug ben start de Harddisk normaal op. Het gaat dus fout als ik de PC enkele uren uitzet.
Hoe oud is je harde schijf ongeveer?
Het is ook beter om je pc niet uit te zetten, dus smorgens aan zetten en als je naar bed gaat uit zetten.
dat vreet toch stroomIcon_eek
Bij mij gaat de pc ook niet uit hoor, van smiddags rond 12.30 tot 3.00 snachts staat die aan hier, maar als ik slaap gaat ie wel uit... en ook als ik weg ga. Al is het maar 10 minuten...
Ja zeker gebruikt dat stroom, maar ze zeggen dat elke keer een pc opstarten erg slecht is voor de pc zelf.
Dus elke keer een piekspanning op de pc bij het opstarten.
Ik ken persoonlijk mensen die de pc nooit uitzetten (al vind ik dat zelf een beetje overdreven)
Je pc nooit uitzetten is inderdaad beeeetje overdreven haha. Als ik even naar beneden ga laat ik em altijd wel even aan staan. MAar van me vader moet ik hem altijd uitzettenIcon_razz
En naar paps moet je goed luisteren Lizzjj... (tenslotte betaalt ie ook het stroom wat je pc misbruikt he...) Icon_wink
Pagina's: 1 2 3 4
Koppelingen