DesignPlanet Forum

Volledige versie: Vraagje ivm backup via batchfile
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Hallo Martin of Michel,

Weten jullie misschien of het mogelijk is om in je batchfile het path zo aan te passen dat hij bv ipv een naam, de datum weergeeft als mapnaam. Of eventueel een naam met gepaste backup datum achteraan? ( Dit is een scriptje dat geactiveerd wordt zodra windows wordt opgestart )

Hoop dat ik het een beetje correct heb geformuleerdEusa_think

Is even een interessante vraag die hier wordt gesteld in de cursus.

Groetjes Johan
Alles is denk ik mogelijk, als je eens kijkt naar bv hitmanpro en wat die allemaal draaien kan... Maar dat zal ook liggen denk ik aan de script die je gebruikt. Photoshop heeft bv ook batchfiles, en psp ook, maar ook allerlei andere soorten programma's. Een batchfile is een script of programma dat vele bestanden bijvoorbeeld renamed, of backupt of wat voor programma je ook maar gebruikt. Het is denk ik een kwestie van een juiste programeur vinden die weet wat ie doet.
Hoi Martin,Wave

Bedankt voor je reactie. Heb inderdaad op een pcforum iemand gevonden die een exact programmatje had gemaakt, we zijjn nu vollop bezig met batchfiles in de opleiding, en was een voorstel van mezelf om te integreren in een backup scriptje.

Indien je ooit iemand moest kunnen behelpen met dit programmatje dan laat je het me maar effe weten en zet ik het eventjes online Icon_thumright

Groetjes Johan
We zullen eraan denken..Wink
Koppelingen