DesignPlanet Forum

Volledige versie: Promotie Regels.
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Beste leden, het is de opzet dat als je hier je website wilt promoten dat je ook een link terug plaatst. Op die manier helpen we elkaar aan bezoek en is ook de bedoeling van het Promotie forum hier.
Ik heb al enkele sites/fora gezien waarbij ik in elk geval niet of erg moeilijk kon vinden of we ook terug gelinkt worden.
Misschien zouden degenen waar dat zo is hier nog iets aan kunnen doen, dat staat namelijk al onder mededelingen dacht ik ergens beschreven, maar omdat het niet duidelijk is zet ik het hier ook nog even.
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
Admin
Ons forum (DF Forum) ligt momenteel de database plat, zodra hij weer online is plaatsen we de link terug.
Dankje wel kerel!
Even voor de duidelijkheid, ik heb vele links verwijderd en onder vele berichten een berichtje achtergelaten waar ik geen link terug kon vinden.
Een van de voorwaarden in de regels van het forum was en is duidelijk dat er een link terug moet zijn. Anders kan iedereen hier wel een link plaatsen. Verder zou het fijn zijn als alleen de eigenaars van de site of forum zelf de links plaatsen hier. Dus geen berichten van ik vond een leuke site... Die mag je gerust in de Babbelbox plaatsen...

Blendworld

Hoi,

Ik wil graag jullie link op mijn Blendworld forum plaatsen, hebben jullie toevallig ook buttons die ik kan gebruiken?
Ik moet ze nog steeds bijwerken, maar in princiepe mag je ze hier wegplukken hoor: http://www.designplanet.nl/forum/showthr...p?tid=2130 Als ik eraan toe kom om ze aan te passen naar de huidige kleuren enzo, dan worden ze automatisch mee geupdate als je de codes daar gebruikt. Icon_cool

Blendworld

Dank je! Blendplanet werd toegevoegd als linkpartner.
Koppelingen